onsdag 25 februari 2009

Mitt fiske!!!!!!!

En alldeles perfekt sida för dig som har fiske frossa. Det är bara att välja mellan fiske turerna, och följa med hemma i soffan. Många av vår kända fiske profiler är med på äventyren som guider. Finns mycket bra tips att få, så det är bara att lyssna och ta till sig. Genom att se en del program kan man lära sig hur man ska fiska årstid från årstid. Vad man ska tänka på och vart fisken troligen står. Sedan kan man alltid slänga ett öga på vad det fiskar med för beten. Själv är jag lite sugen på att förbättra mitt abborr pb. Där har jag sett att man nästan enbart fiskar med jigg. Har inte tyckt att det fisket har varit så kul, men man måste nog ge det chansen. Så då har jag tittat på de avsnitten och försökt analysera lite om mina egna vatten, var den där pb abborren skulle kunna stå. Har också tittat ut jiggar som verkar bra för abborren. Sen är det bara att ta sig till affären och handla på sig lite borre godis och hoppas på brutala hugg. Men dessa aktiviteter får väl vänta ett tag eftersom isarna ligger som lock på våra underbara vatten!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gästbok

Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)