fredag 29 maj 2009

För mycket olja????

Var och hämtade motorn igår på verkstaden. Då när jag kommer fram till disken blir frågan. Vad var det för fel på motorn, ja det var för mycket olja på fyllt. OKEJ.... Men det var ju någonting ni fixade, jaha var det. Det låter ju konstigt säger han bakom disk. Försökte då lura lite med honom om hur felet kunde uppstå eftersom jag vet att det var han som gjorde det, men han hade ingen förklaring. Han hänvisade bara till vad verkstads killarna hade sagt så var han fri från problemet. Ska bli väldigt interissant och se hur motorn är nästa gång vi åker ut. Än så länge nämner jag inga namn men jag tycker att personalen borde ha bättre kunskap om vad de håller på med. På ett sådant ställe måste man vara proffs på det man säljer för att kunna behålla kunderna. Inget världsproblem men köper man dyra grejer så vill man ju att de ska funka, A och O för ett företag är att ha nöjda kunder då blir man framgångsrik//Jens

2 kommentarer:

  1. Hoppas att Gös fisket blir bättr än båt motorn affären... Hoppas att den funkar nu å att ni hjälper alla andra i närheten med att inte köpa något på det stället...

    Nu hoppas jag på feta rapporter nästa helg....

    SvaraRadera
  2. Det ska bli,kan inte lova men något ska det nog
    bli på kroken.....

    SvaraRadera

Gästbok

Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)